Alumnikoor

Zing mee in het Alumnikoor!

Het Alumnikoor is een projectkoor in het kader van het 100 jarig jubileum Stadsjongenskoor Oldenzaal en bestaat uit leden die ooit in het Stadsjongenskoor hebben gezongen. Onder het motto Boys, keep on singing! viert het Stadsjongenskoor Oldenzaal dit jaar het 100 jarig bestaan en het jubileumconcert en de reünie op zaterdag 21 november nadert ook al weer snel. Het Alumnikoor zal een optreden verzorgen tijdens het jubileumconcert. Het Alumnikoor bestaat uit oud-leden én huidige leden van het Jongemannenkoor en Esquire.

Het Alumnikoor zal 4 tot 6 keer repeteren en op het repertoire staan bekende liederen zoals het befaamde Lift a glass to friendship van Norman Luboff, het Credo van Wilhelm Heinrichs en Sonntag van Felix Mendelssohn-Bartholdy. Daarnaast zingen we een onbekend Jubilate in van Halfan Kjerulf en het lied If all the world were paper van Jetse Bremer dat tijdens het concert zijn wereldpremière gaat beleven samen met alle jongens én de bekende Oldenzaakse sopraan Claudia Patacca.

Wil je meezingen in het Alumnikoor?
Heb je in het Stadsjongenskoor gezongen en wil je meezingen in het Alumnikoor?  Dan ben je van harte welkom! Deelnemen aan het Alumnikoor kost € 25. Leden Jongemannenkoor en Esquire gratis. Ga voor de definitieve aanmelding en betaling naar www.podiumplein.nl

Repetitieschema:
Zaterdag 24-okt 13.30-16.30 uur
Vrijdag 30-okt 20.00-22.00 uur
Vrijdag 6-nov 20.00-22.00 uur
Zondag 8-nov 10.30- 13.00 uur (obv)
Vrijdag 13-nov 20.00-22.00 uur
Zondag 15-nov 14.00 16.00 uur Voorgenerale
Zaterdag 21-nov 14.00 15.00 uur Generale repetitie Plechelmusbasiliek
Zaterdag 21-nov 19.30- 21.00 uur Concert Plechelmusbasiliek

Ken je andere Alumni?
Ken je uit je tijd bij het Stadsjongenskoor Oldenzaal andere zangers en denk je dat zij belangstelling hebben om naar de reünie te gaan en mee te zingen in het Alumnikoor? Wijs ze dan zo spoedig mogelijk op deze pagina en het aanmeldformulier.

Informatie
Als je meer vragen hebt over het Alumnikoor, neem dan contact op met de artistiek leider, Mariette Effing:  stadsjongenskoor@koorenzo.nl of bel 06 15941409.