Christmas is coming!

In Concerten

Christmas is coming!

Kerstconcert Stadsjongenskoor Oldenzaal.

Christmas is coming! Zo openen de jongens van het Stadsjongenskoor het komende kerstconcert op zaterdag 17 december om 19.30 uur in de Antoniuskerk te Oldenzaal. Het wordt een sfeervol en vrolijk kerstconcert waarbij de vijf verschillende koren van het Stadsjongenskoor afwisselend en in verschillende samenstellingen optreden

Op het programma staan naast de bekende kerstliederen ook verschillende moderne Christmas Carols. Bijzonder aan dit concert is dat het nieuwste Opleidingskoor 2016-2017 voor het eerst op een concert van het Stadsjongenskoor van zich laat horen. Deze jongste zangers zingen nog maar een paar maanden bij het koor maar zingen al in alle talen. Met onder andere de liederen Kling Glöckchen en Christmas is coming!

Mmv Dennis Vallenduuk piano en orgel.
Algehele leiding Mariette Effing.
Aanvang 19.30 uur; einde ca 21.00 uur
Toegang € 10 / € 5 (kinderen)

NB: er is beperkte parkeergelegenheid vlakbij de kerk

Kaartverkoop via www.podiumplein.nl of voor aanvang van het concert aan de kassa in de kerk.

Wij hopen u allemaal te zien op zaterdag 17 december!