Flying!

In Concerten

Zomerconcert Stadsjongenskoor Oldenzaal.

Het Stadsjongenskoor sluit dit jaar het seizoen vliegend af. De jongens, jongemannen en de heren van Esquire geven op zondag 30 juni om 16.00 uur een bijzonder concert in Cultureel Centrum De Hof in Oldenzaal.

Op het programma staan namelijk allerlei liederen over dingen die zich ver boven ons hoofd afspelen. De jongens zingen over de maan,de planeten, luchtkastelen, toverspreuken en natuurlijk ook de liefde! Ze vliegen de toekomst tegemoet en willen alle uitdagingen aangaan. De verschillende koren zingen een divers repertoire van George Ezra tot aan opera. Want ook de jonge Papageno gaat de uitdaging aan. Hij moet immers Papagena veroveren in de opera Die Zauberflöte. Alle koren zingen een stukje uit deze opera en de jonge solisten Rik van de Kolk (bariton) en gastzangeres Elles Venhuizen (sopraan) nemen het beroemde liefdesduet voor hun rekening.

Het Stadsjongenskoor staat onder leiding van dirigent Mariette Effing en de pianobegeleiding is in handen van Dennis Vallenduuk.

Toegang € 10 / kinderen € 5. via www.podiumplein.nl of voor aanvang van het concert aan de kassa in de kerk.