Snowman (2)

In Concerten

De jongens van het Midden- en Concertkoor van het Stadsjongenskoor in januari mee mee aan de kinderconcerten The Snowman in Winterswijk en Vreden. De jongens voerden het stuk uit samen met het Euregio Synfonieorchester en een kinderkoor van Canisiusschule Ahaus. De concerten stonden onder leiding van Michael Rein. Tijdens de concerten werd de animatiefilm The Snowman vertoont terwijl het orkest live de muziek speelde. In de film wordt niet gesproken, wel gezongen. De jongens zongen tijdens dit concert samen met de Duitse kinderen het lied Walking in the air. De film The Snowman gaat over een jongen wiens sneeuwpop tot leven komt. De jongen en de sneeuwpop vliegen naar de Noordpool, waar ze feest vieren met een stoet sneeuwmannen. Een prachtige film! Echt de moeite waard om dit leuke initiatief nog een te herhalen.