Nieuw bestuur voor Stadsjongenskoor

In Bestuur

Zoals eerder dit jaar al werd aangekondigd heeft het bestuur van de Stichting Stadsjongenskoor Oldenzaal, bestaande uit Frank Wuite (voorzitter) en Anneke Bijen (secretaris / penningmeester) de taken vorige maand neergelegd. Zij zijn respectievelijk 6 en 5 jaar bestuurslid geweest en vonden het na het succesvolle jubileumjaar tijd om ruimte te maken voor anderen. Ondertussen is druk gezocht naar nieuwe bestuursleden en met een mooi resultaat. Sandra Hanter heeft zich beschikbaar gesteld als secretaris en Jan Rabelink als penningmeester. We zijn ontzettend blij met deze nieuwe bestuursleden. Naar een voorzitter zijn we op dit moment nog op zoek. Om alle zaken in en rond het koor goed te laten doorlopen is in goed overleg voor de volgende oplossing gekozen. Projectleider van het jubileum Hilbrand Adema wordt voorzitter ad interim zolang geen andere voorzitter is gevonden. Henk Hekman blijft als financieel adviseur voorlopig het bestuur ondersteunen. De artistieke leiding (Mariette Effing, David Bishop, Dennis Vallenduuk) blijft ongewijzigd.

Bedankt bestuur

Frank Wuite en Anneke Bijen namen eind 2015 afscheid als bestuurslid van het Stadsjongenskoor Oldenzaal.