Voorronde Nederlands Koor Festival

In Jongemannenkoor, Nederlands Koor Festival

Het Stadsjongenskoor Oldenzaal is op zaterdag 12 maart gastheer voor de voorronde Oldenzaal van het Nederlands Koor Festival (NKF). Het NKF is het grootste Nederlandse koorevenement met een aantal voorronde e een finale. De finale is op zondag 26 juni in de Jaarbeurs in Utrecht. Daar wordt het Koor van het Jaar 2016 gekozen.

Op zaterdag 12 maart doen in totaal 5 koren mee: de IJsselzangers, Vrouwen Popkoor Happy Sound, Klassiek Vrouwenkoor Ladies First en het Jongemannenkoor Oldenzaal. De zang & Spelgroep en het Opleidingskoor van het Stadsjongenskoor Oldenzaal verzorgen een optreden tijdens het juryberaad. Zij treden dus op buiten mededinging.

De voorronde is toegankelijk voor publiek. Toegangskaarten kosten € 10 voor de hele middag en zijn te koop via Podiumplein en bij de kassa in de Hofkerk.
Kijk op www.nederlandskoorfestival.nl voor alle informatie over het Nederlands Koor Festival.

Hofkerk Oldenzaal, 13.00- ca 17.00 uur
toegang € 10,00 | tot 18 jaar gratis