Aanmelden voor het Stadsjongenskoor

Voor jongens die het leuk vinden nóg beter te leren zingen!

Zingen bij het Stadsjongenskoor Oldenzaal
Jongens kunnen op ieder niveau instromen bij een van de koren van het Stadsjongenskoor. Bel 06-15941409 of vul het belangstellingsformulier in, dan nemen wij contact met u op.

Workshop zingen
Ieder jaar gaat dirigent Mariette Effing naar alle Oldenzaalse basisscholen en krijgen alle jongens uit groep 4 een korte workshop zingen. Alle jongens krijgen daarna een uitnodiging om na de zomervakantie een aantal gratis repetities bij te wonen. Bij aanvang van het nieuwe schooljaar wordt dan een nieuw Opleidingskoor samengesteld met jongens uit groep 5. Jongere jongens uit groep 2 t/m 4 kunnen zich aanmelden voor de Zang- en spelgroep.

Wil je op de hoogte blijven van al onze activiteiten?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Alleen je e-mailadres is verplicht. Na aanmelding ontvang je een bevestigingsmail. Voor verwijderen van de verzendlijst of het wijzigen van je e-mailadres: ga onderaan de nieuwsbrief naar UNSUBSCRIBE. Als je een nieuw e-mailadres hebt, meld dat hier dan opnieuw aan.